Saturday, January 29, 2011

aku yang dah malas...

aku dah malas nak g opis...penat...pegi pun dapat susah! wat ape???....



lantaq la org nak ckp ape...yg lagi penting anak aku n family kat umah...

rase tenang gile arini, dengan cuace mendung dan hjan dari pagi tadi...

hoohoho..best nyer klu dapat tido nih...tp x boleh..sbb aku masih perlu mengemas rumah yg dah mcm tongkang pecah nih...dari pindah aritu,,,x siap2 kemas lagi...dan ade barang yg nak kene cari ...sebb rumah ni nampak kosong...huhuhu...dulu space x banyak...skng nih..aduiii...x larat lak nak beli barang nak isi ruang yg terbentang luas..huhuh..(x de la luas sangat) haq..haq...



so agenda hari ini...kemas rumah, main dengan dhiya n teman mak di rumah...huh..da lama x rase mcm ni...terasa bersalah la plak...maaf kan saye mak...maafkan mummy dhiya...maafkan bb wahai suamiku..aku kerja sampai semuenye terabai... :(

No comments:

Post a Comment