Sunday, June 14, 2009

4 d fisrt time aku mencube...huhu

ni..first time aku mencube create blog,,,huhu...susah tul nak wat..maklum la tak bese lagikan...skang aku da de hobi baru, boleh wat duit lagi...hehe sajer sesuke...dari tak wat aper kan...skang ni aku dah mula mengandam...make-up org bertunang, dah 2 majlis aku pergi wat andaman, huhu aku x tau aper aku buat...tapi aku minat bende nih...dari dulu...aku sukakan warna, dulu melukis dan mewarna kat kertas, pas2 aku blaja wat grafik komputer, skang ni aku melukis n mewarna kat muker orang pulak...makin ari aku makin suker..huhu semoga aku berjaya dengan aper yang aku wat nih...! chayok2...!




ni gambar dari photographer.....suami i yang
tersayang ler...i solek, dier amek gambar..
tunggu yer gambar2 lain...tunggguuuuuu...









No comments:

Post a Comment