Tuesday, June 16, 2009

hari yang sangat membosan kan....

perghh.....giler arini...x penah aku rase macam ni sepanjang aku kerje kat imigresen ni, tp arini, btl2 menguji aku..menguji kesabaran, ngan bdk baru, ngan dak praktikal...duh...ngan org sekeliling yang banyak songeh...uwwwaaaaa...aku macam nak berenti keje jerk...aku wat something new!!.. aku dah bosan...aku dah bosan...aku dah mule bosan ngan keje aku...aku nak keje aku yang lame...nak design...walaupun kene bersengkang mate..tp aku tak bosan...hurmmm..ntah lah...aku pun tak tau nape ngan diri aku nih..aku klu dah bosan ngan satu mende nih susah ler...aku pun tak tau nak wat macam maner..aku kene pulihkan semangat kot...TOLONG AKU!!...TAPI SKANG NIH AKU DAH JUMPER MENDE BARU .... aku akan cube wat mende nih sungguh...aku minat sangat, ..hehe..so klu ade kengkawan yang nak bertunang..aku leh make-up kan korang...pastu siap ngan sesi photography lagi..ngan dapat album...murah jer...pakej bertunang RM500.00...huhuhu..promot la plak....sokong la aku kengkawan ku...huhuhuhu... ;p

No comments:

Post a Comment